اکران «جدایی نادر از سیمین» در آمریکا آغاز شد
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان

 

 

 

 

 

اکران فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی از روز(جمعه ۹ دی، ۳۰ دسامبر) به صورت محدود در ایالات متحده آمریکا آغاز شد.

این فیلم که در سایت IMDB امتیاز ۸٫۶ از ۱۰ را داراست، امروز و همزمان با فیلم های «The Iron Lady: بانوی آهنی»، «Pariah:پریا» و «Newlyweds: تازه عروسها» اکران خود را در آمریکا شمالی آغاز کرد.



کمپانی سونی پیکچرز کلاسیک به عنوان پخش کننده «جدایی نادر از سیمین» در آمریکا، این فیلم را در سه سینما در لس آنجلس و نیویورک اکران کرده است.

طبق قوانین آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، فیلم‌هایی حق شرکت در رقابت اسکار را دارا هستند که تا نیمه‌ شب ۳۱ دسامبر اکران عمومی شده و یک هفته بر روی پرده سینما باشند.

«جدایی نادر از سیمین» در آمریکا با عنوان «یک جدایی» اکران و شناخته می شود و با درجه سنی pg-13 (دیدن فیلم توسط کودکان بالای ۱۳ سال) به روی پرده می رود.

بودجه ساخت فیلم «جدایی نادر از سیمین» ۳۰۰۰۰۰ هزار دلار بوده است و در اولین اکران در ایران ۱ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم همچنین در فرانسه در ۱۰ جولای ۲۰۱۱ به نمایش در آمد و توانست ۵٫۰۰۵٫۵۸۶ دلار فروش کند.

از بازیگران این فیلم درام می توان به پیمان معادی، لیلا حاتمی، ساره بیات، سارینا فرهادی، بابک کریمی، مریلا زارعی و شهاب حسینی اشاره کرد.

«جدایی نادر از سینمن» فیلم تحسین شده بسیاری از جشنواره ها و منتقدان سراسر دنیا، در اسکار امسال به نمایندگی از کشورمان در بخش بهترین فیلم خارجی‌ زبان با نمایندگان سایر کشورها به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش سینمانگار، اسامی نامزدهای اسکار ۲۰۱۲ روز ۲۴ ژانویه(چهارم بهمن) اعلام خواهد شد. هشتاد و چهارمین مراسم جوایز آکادمی اسکار در ۲۶ فوریه ۲۰۱۲ در سالن کداک تیه‌تر لس آنجلس و با اجرای “بیلی کریستال” برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها